keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

You misread my meaning when I met you

I has a stalker.

Mistä mä löydän näitä outoja tapauksia.. Yksi Provinssirockin JV-vastaavista on aloittanut pienimuotoisen Facebook-häiriköinnin, johon en oikein osaa suhtautua "järkevästi". En tiedä, onko tämä nyt taas vain minun päässäni, mutta jos halutaan viedä tanssimaan, kehutaan kuinka mun silmiin hukkuu ja halutaan välttämättä nähdä, oletan toisen osapuolen olevan edes jollain lailla kiinnostunut. Ahdistavan tästä tilanteesta tekee se, että kyseisellä miekkosella on akka ja lapsia. En siis ollenkaan tiedä, miten tähän asiaan suhtautua. Olenkin omissa viesteissäni yrittänyt painottaa sanoja viaton ja kaverimielessä, sillä en missään nimessä halua olla kodinrikkoja. Olen omalta osaltani joutunut liiaksi tällaisiin soppiin, joten eiköhän se nyt jo tämän ikäisenä voisi loppua. Toisaalta tuntuu mukavalta, kun joku edes joskus kiinnittää minuun huomiota... Täytyy pitää itsensä skarppina ja aivot mukana.

"Omasta" miehestä ei kuulu mitään, mikä ärsyttää ja suoraan sanottuna vituttaa. Olen näköjään onnistunut jinksaamaan senkin orastavan suhteen näissä blogipäivityksissäni. Olisihan se nyt ollut kumma, jos olisin löytänyt järkevän aikuisen miehen. Näiden sanojen myötä siirrynkin metsästämään uutta ääliötä mahdollisesti jo huomenna, sikälimikäli kaveri M:n kanssa lähdemme Jyväskylän yöelämään.

Neljän päivän työputki Virittämö-tapahtumassa oli erittäin positiivinen yllätys. Sain vastuulleni pyörittää yksin yhtä anniskeluteltoista ja kyllähän se onnistuikin hyvin. Asiakkailta sai positiivista palautetta ja jopa muutaman euron tippiä. Monen kanssa jäätiin kunnolla rupattelemaankin, kun olivat niin kiinnostuneita asiakaspalvelutaidoistani. Lauantaina olin hetken aikaa lipunmyynnissä, kunnes taas pääsin takaisin omalle tutulle teltalle. Sunnuntaina pitikin sitten virittää itsensä tunnelmaan ihanien naikkosten kanssa. Kyllä oli mukavaa!

Tänään olen lähinnä vain ollut ja ajatellut, vaikka kävin päivällä hoitelemassa juoksevia asioita ja M kävi koiransa kanssa kahvilla. Jotenkin tämä tiistai ei ole lähtenyt ollenkaan käyntiin. Mikään ei ole tänään kiinnostanut, vaikka olen kaikenlaista yrittänytkin puuhastella. Järkevintä tässä vaiheessa olisi mennä nukkumaan, mutta perhanan ajatukset pyörivät taas niin vilkkaina, ettei siitä varmasti tulisi mitään. Tämä on taas yksi näistä päivistä, toivottavasti huominen on vähän mukavampi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti