torstai 13. helmikuuta 2014

And I'm not sleeping now, the dark is too hard to beat

Nyt alkaa hermot loppumaan tämän selkäkivun kanssa. En ole kolmeen viikkoon nukkunut kunnon yöunia, sillä heräilen tunnin välein. Väsymys saa pään sekaisin, eikä oikein mikään kiinnosta. Olen totaalisen poikki ja haluaisin vain nukkua. Haluaisin myös vain syödä herkkuja ja käpertyä tähän tuhottoman pahaan oloon, mutta pakko yrittään. Alkuviikosta kävin fysioterapeutilla, joka käski minun varata aika lääkärille. Selkä olisi hyvä kuvauttaa sekä ottaa verikokeet. Lihakset ovat todennäköisesti tulehtuneet, mahdollisuus myös selkärankareumaan on olemassa. "Kiva". No, kunhan nyt joskus jotain selviäisi ja saisi edes jonkinlaisia pillereitä tähän särkyyn. Kunhan vielä joskus voisin istua/maata/seisoa/tms. normaalisti, ilman kipua. Hermot menee ja ärsyttää.

Eilen sain varmistuksen, että tänäkin vuonna on Provinssihommia tiedossa. Ensimmäistä kertaa minua kysyttiin, ilman että olin missään vaiheessa halukkuuttani edes ilmoittanut, ja oikein puhelimitse vieläpä. Tuli ihan mukava olo. Olen kai tehnyt työni ihan hyvin. Ajattelin ensi viikolla mennä käymään toimistolla neuvottelemassa raha-asiat, kunhan nyt ensin itse saan laskeskeltua, millä määrällä pärjäisin. Tänään iloitsin Ilosaarirockin julkistuksista, sillä nyt on mahdollista päästä taas vastaavavaihtoon. Ruisrock myös kiinnostaa esiintyjiensä puolesta ensimmäistä kertaa. Ai että. Tuliskohan tästä köyhän festarikesä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti